vrijdag 5 september 2008

B, B, B en D

De Britten noemen het de drie B's: Bed, Bath en Bus. Het zijn de plekken waar je het vaakst op ideeën komt. Wat mij betreft kan daar nog een vierde aan toegevoegd worden: de douche.

Toen ik vanochtend uit de douche stapte, was ik maar liefst tien ideetjes en plannetjes rijker. Geen grootse en meeslepende gedachten, eerder huis-tuin-en-keukenplannen. Maar dat maakt niet uit. Kleine overwinningen leiden tot grote overwinningen.

Het beste idee is nog wel dat er in de douche een soort opschrijfbord moet hangen, want met je vinger op de beslagen douchedeur schrijven is niet zo praktisch. Alleen bestaat er zo'n watervast bord bij mijn weten nog niet. Een idee voor iemand?


Verder lezen:

1 opmerking:

Unknown zei

Ik mailde een paar weken geleden een link aan Fred en Jeroen naar een opschrijfboekje voor duikers - als relatiegeschenk. Want ze bestaan wel! Van lifehacking.nl: http://lifehacking.nl/persoonlijke-ontwikkeling/wat-doe-je-met-goede-ideen-op-de-verkeerde-plaats/

of http://www.scuba.com/scuba-gear-249/Miscellaneous-Slates.html