zondag 7 februari 2010

Alles wat je altijd al wilde weten over Ideeënmaker

Regelmatig krijg ik vragen van lezers van Ideeënmaker, die meer willen weten over mijn activiteiten als blogger en over dit weblog. Komende week ga ik enkele vragen beantwoorden.

Dat betekent dat je komende week de antwoorden kunt verwachten op de volgende vragen:
  1. Waar komt de naam IDenmaker vandaan (en waarom schrijf je die maar met één e)?
  2. Waarom integreer je Ideeënmaker en Verhaallijnen niet in één weblog?
  3. Welke vragen in Google leiden naar jouw weblog?
  4. Hoe blijf je zelf enthousiast voor het bloggen?
  5. Wat doe je met ideeën waar je niets mee kunt?
Heb je zelf een vraag over dit weblog? Laat het me weten! Stel je vraag door op de reactieknop te drukken of via twitter en ik kom er binnenkort op dit weblog op terug.




Share/Save/Bookmark

Geen opmerkingen: